top of page
Reklamační řád Vztahuje se výhradně pro produkty "Na objednávku"
Veškeré reklamace týkající se nesprávně vytištěných, poškozených nebo vadných produktů musí být podány do 30 dnů od obdržení zboží. U balíků ztracených během přepravy je nutné podat reklamaci nejpozději do 30 dnů od odhadovaného data doručení. Reklamace, které jsou uznány jako naše chyba, budou vyřešeny na naše náklady.
Pokud zaznamenáte problém s produkty nebo s objednávkou, prosíme, odešlete zprávu o problému. Adresa pro vrácení je automaticky nastavena na zařízení výrobce produktu "Na objednávku". Po obdržení vrácené zásilky vám bude automaticky zaslán e-mail s upozorněním. Nepožadované vrácené zboží bude po 30 dnech darováno na charitu.
Špatná adresa
Pokud uvedete adresu, kterou přepravní služba považuje za neúplnou nebo nesprávnou, zásilka bude vrácena do zařízení našeho partnera. Po potvrzení správné adresy budete zodpovědní za náklady na opětovné odeslání.
Nepřevzaté zásilky
Zásilky, které nebudou převzaty, budou vráceny do našeho zařízení našeho partnera budete zodpovědní za náklady na jejich opětovné odeslání.
Vrácení zboží zákazníkem
Doporučujeme, aby jste před vrácením jakéhokoli zboží jste nás nejprve kontaktovali. S výjimkou zákazníků z Brazílie nevracíme peníze za objednávky z důvodu změny názoru. Vrácení zboží nebo výměna velikostí jsou nabízeny pouze na vaše náklady. Zákazníci z Brazílie, kteří litují svého nákupu, nás musí kontaktovat n do 7 dnů od obdržení zboží a poskytnout fotografii produktu. Žádost o vrácení bude posouzena, aby se ověřilo, zda byl produkt použit nebo poškozen, byť i jen částečně. V těchto případech nebude možné vrácení peněz.
Upozornění pro spotřebitele v EU: Podle článku 16(c) a (e) Směrnice 2011/83/EU Evropského parlamentu a Rady ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů se právo na odstoupení od smlouvy nemusí vztahovat na:
dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží jasně personalizovaného;
zapečetěné zboží, které bylo po dodání rozpečetěno a nelze jej vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů.
Z tohoto důvodu si eshop Český Grimm vyhrazuje právo odmítnout vrácení zboží dle vlastního uvážení.
Pro více informací o vrácení zboží si prosím přečtěte naše Otázky & Odpovědi.
bottom of page